♥به خودت باختـــــــــــــــــم♥
من باختم به خود باختم به تصویر غلط فرشته های آدم نما باختم.. حال که حماقت هایم را می شمارم آرام... آرام... این جمله در ذهنم طنین انداز می شود سنگ باش تا سنگسار نشوی...
سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:,

 

مال من باش ولنتاین…

 

من این آرزوی ولنتاین را برای تو می فرستم، با آغوشها و بوسه ها

 

جائی را میسازم اینجا نزدیک خودم ، که فقط برای توست!

 



نظرات شما عزیزان:

poorya
ساعت17:22---25 بهمن 1392
خونتون کجاس
همونجااااااااااااااااااااااس خخخخخخخخخ


poorya
ساعت19:27---24 بهمن 1392
کجایی پس من میرم فردا میام بهت سر میزنم فعلا...

poorya
ساعت19:06---24 بهمن 1392
سلام عزیزم تورو خدا ببخشید نتم قط بود پـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــو زش


پاسخ:سلام.خواهش داری..عیفی نداله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 15:10 ♥♥♥