♥به خودت باختـــــــــــــــــم♥
من باختم به خود باختم به تصویر غلط فرشته های آدم نما باختم.. حال که حماقت هایم را می شمارم آرام... آرام... این جمله در ذهنم طنین انداز می شود سنگ باش تا سنگسار نشوی...
جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,

 

                                 

                                                                                                                         

 

تمام آسمان تیره قلبم به یک برق نگاهت می شود روشــــــــــــن....

و تو بی اطلاع از من

نمی دانی چه طوفانی درون من بپاکردی.........!

کاش میدونستی که خیلی میخوامت اما حــــــــــیف که....

 

                          



نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت12:14---5 فروردين 1393
ابجی گل با افتخار لینک شدید...@ };-

poorya
ساعت17:10---17 اسفند 1392
آنقــدر مرا سرد کرد

از خودش .. از عشق ..کــه حالا بــه جای دلبستن یخ بسته ام

آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد ..لیز می خوریــد


ღRabbitღ
ساعت15:36---14 اسفند 1392
ی گنج واقعی ی دوست همیشگی نیست....
امــــــــــا ی دوست واقعی ی گنج همیشگی هست......
بازم سر بزن


هانیه جوووون♥
ساعت23:55---12 اسفند 1392
سلام عشقم...ببخشید دیگه وقت نشد...مطالبه جدیدتو خوندم حال کردم مرسیییییییییی
پاسخ:شلام عشیشم.خواهش داری.


poorya
ساعت14:45---12 اسفند 1392
در عاشقی گزیر نباشد ز ساز و سوز
استاده‌ام چو شمع، مترسان ز آتشم


poorya
ساعت16:51---11 اسفند 1392
کودک درونم هرچند بازیگوش باشد با احساس کسی بازی نمیکند

♥♥ßäĥäřę♥♥
ساعت16:01---11 اسفند 1392
"تودیگه حرف نزن بینم"چیست؟؟؟؟؟
.
.
.
سانسور شده ی همون "گــــــــــــــــــه نخور بینم" خودمون هس
چیزی نیس بابا^_^


sajjad
ساعت18:44---10 اسفند 1392
ازتون دعوت میکنم به یک جشن تولد تو وبلاگم بیای...
پاسخ:مـــــــــــــرشی حتمامیــــــــــــــــــــام


poorya
ساعت15:08---10 اسفند 1392
عشق تو
گناه بزرگي ست
که آرزو مي کنم
هيچ گاه " بخشيده " نشود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 19:11 ♥♥♥