♥به خودت باختـــــــــــــــــم♥
من باختم به خود باختم به تصویر غلط فرشته های آدم نما باختم.. حال که حماقت هایم را می شمارم آرام... آرام... این جمله در ذهنم طنین انداز می شود سنگ باش تا سنگسار نشوی...
چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:,

 

دوستم بدار نه برای سرگرمیت

دوستم بدار نه برای اشک ریختنت در خزان زندگیم

دوستم بدار ولی هرگز نگو دوستت دارم

دوستم بدار همانگونه که دوستت دارم

** عیــــــــدت مبارک بهــــــــــار زندگیـــــــــــم**

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت17:42---6 فروردين 1393
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


atefeh
ساعت19:07---5 فروردين 1393
دیگـــــــر به کسی نمی گویم: دوســتت دارم...

انگار دوستت دارم های من؛

خداحافظ شنیده می شود...!


✗Rabbit✗
ساعت16:22---2 فروردين 1393
سلامممممممممممم....

لینک شدی عزیز........

توهم دوست داشتی لینک کن
پاسخ:لینک شدی


hadi
ساعت13:04---2 فروردين 1393
عالی بود..
پاسخ:میسی


✗Rabbit✗
ساعت12:27---29 اسفند 1392
مـــــــــــرسی ک سرزدی......

عـــــــــــید مبارک

سال خوبی داشته باشی
ســــــــــــــــلام خواهش داری...عیدتوهم مبـــــــــــــــــــارک...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 14:14 ♥♥♥