♥به خودت باختـــــــــــــــــم♥
من باختم به خود باختم به تصویر غلط فرشته های آدم نما باختم.. حال که حماقت هایم را می شمارم آرام... آرام... این جمله در ذهنم طنین انداز می شود سنگ باش تا سنگسار نشوی...
جمعه 8 فروردين 1393برچسب:,

 

خیلی قشنگه که شب زیر نور چراغا دست کسی که دوسش داری رو گرفته باشی و توی ساحل قدم بزنی

بعد یه دختر از پشت سر بگه :بابایی، مامانم رو بیشتر از من دوس داری پس..

بعد هردورو بغل کنی بگی شما دوتا دنیای منین...



نظرات شما عزیزان:

محمدهیچکس
ساعت17:14---8 فروردين 1393
دیدم داری میری

فک کردم اینم یه شوخیه

گفتم همو نمیبینیم

گفتی شاید یه روز دیگه

حالا بعد از یه سال دوری من افتادم یادت

پس کجاست اون که میگفتی بیشتر از من
میخوادت

چیه؟

صدامو شنیدی باز هوایی شدی

اومدی میگی هرکاری که بخوام برام میکنی

فکر برگشتن نباش چیزی عوض نمیشه

نفهمیدی آدم عشقشو به هوس نمیده

رفتی بهم گفتی خوشبختیتو با اون میبینی

حالا شبا باصدای خودم آروم میگیری

برای امسال من که با مثل تو میپرن

همیشه یه ترسی هست که دل عشقشو میبرن

آره بردن دلتو

من باور نمیکردم

حالا تو مثل من شدی به حالت نمیخندم

همه چیز فراموش شده بود که تو اومدی

حالا بگذریم از این حرفا

قریبه خوش اومدی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 1:55 ♥♥♥