♥به خودت باختـــــــــــــــــم♥
من باختم به خود باختم به تصویر غلط فرشته های آدم نما باختم.. حال که حماقت هایم را می شمارم آرام... آرام... این جمله در ذهنم طنین انداز می شود سنگ باش تا سنگسار نشوی...
جمعه 8 فروردين 1393برچسب:,

مدل موی کوتاه دخترانه + رنگ مو

 

دیروز دخترکی را دیدم که ادامس میفروخت, کمی جلو رفتم تا با او حرف بزنم کمی که از درد دلهایش گفت,

دلم شکست.... خدایا اینها هم بندهای خودت هستند, حج نرفتند اما دلهایشان خود کعبه ایست برای طواف



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت19:08---8 فروردين 1393
صادقانه بگویم بارانـــــــ را دوست دارم چون پاکـــــ وصــــادق است..وقتی میبارددلم برایت تنگ میشود بیشتر از همیشه...

محمدهیچکس
ساعت17:00---8 فروردين 1393
باید كسی را پیدا كنم

كه دوستم داشته باشد

آنقدر كه در یكی از این شب های لعنتی

آغوشش را برای من ویك دنیا خستگی ام بگشاید

هیچ نگوید

هیچ نپرسد

فقط مرا در آغوش بگیرد

بعد همان جا بمیرم تا ببینم روز های بعد را

روزهای كه دروغ میگوید

روزهای كه دیگر دوستم ندارد

روزهای كه دیگر مرا در آغوش نمیگیرد

روزهایی كه عاشق دیگری میشود


atefeh
ساعت15:43---8 فروردين 1393
عزیزم با افتخار لینکی
پاسخ:میسی فداشتم..


atefeh
ساعت14:59---8 فروردين 1393
weblog alii dari,,,khoshhal misham b web log manam sar bezani,,age khasti tabadol link konim



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 14:50 ♥♥♥