♥به خودت باختـــــــــــــــــم♥
من باختم به خود باختم به تصویر غلط فرشته های آدم نما باختم.. حال که حماقت هایم را می شمارم آرام... آرام... این جمله در ذهنم طنین انداز می شود سنگ باش تا سنگسار نشوی...
جمعه 8 فروردين 1393برچسب:,

 

به بعضیا باید گفت بى زحمت دست به دست خودتو گموگور کن نبینمت...



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت17:41---11 ارديبهشت 1393
هیییی...

دلکم تنگ نشو برایش...

مگر نشنیدی جمله آخرش را!!!

چیزی بینمون نمونده:
پاسخ:جملت خیلی قشنگ بود عزیزم


hadi
ساعت20:43---5 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم ~~~~~$$$$
خوبی ~~............$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
.................... $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
من آپ کردم~~$$$$$$$$
~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضور سبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$.......
+ نوشته شده در شنبه سوم تیر 1391سا


BaRaN
ساعت22:00---18 فروردين 1393
salam azizam linket kardam khoshal misham toam linkam koni

webetam aliyyeeeew


محمدهیچکس
ساعت21:44---12 فروردين 1393
اینکـه توقـع داشـته باشـی زنـدگی بـاهات خـوب باشـه ، چـون تـو باهـاش خـوبی

مثـل اینـه کـه توقـع داشـته باشـی یـه گـرگ تـو رو نخـوره ، چـون تـوام اونـو نمیـخوری


هانیه جوووون
ساعت17:27---11 فروردين 1393
بازام اپات عالیه عزیزم..

محمدهیچکس
ساعت13:42---11 فروردين 1393
خسته شدم از اینکه این همه از خودم پرسیدم
الان کجاست ؟

تنهاست؟

غذا خورده ؟

حالش خوبه ؟

به من فکرکرده ؟

ای کاش یه لحظه خودتو جای من بزاری...


atefeh
ساعت12:13---9 فروردين 1393
هرررررررررر

چه

می گویم...

می خندد...

هه...

دیگر حسی به نفس کشیدن ندارم...

من هم همراهش می خندم...

نگویید دیوانه شده...

بااااور کنید که دیوانه شده ام...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 23:52 ♥♥♥